Tuesday, September 21, 2010

setelah 7 bulan...

esok... genaplah 7 bulan blog aku ni diabaikan... 7 bulan.. heheh.. gilerr lah lama.

tapi ok lagi kot... ada sesetengah blog yg dulu-dulu aku kerap baca, sekarang ni sampai dekat 2 tahun takde cerita baru... hahah. lagi haru kan.

ada member tu tanya "Ko ni buka blog nak buat apa sebenornya... gaya dah ada tapi pemalas pulak?"...

ntah!!

aku jawab "saje!!.. tengok orang lain buat blog aku pun nak buat jugak." sambil mata terkelip-kelip pastu garu-garu kepala siku.. (okey tak jawapan macam gitu)

ada pulak member lain bagi idea... "ko kalau nak selalu tulis blog, ko kena abaikan facebook.. tutup terus akaun facebook tu lagi baguih"...

aku jawab "apa pulak sangkut paut dgn facebooknya... facebook aku pun dekat 2 minggu, adalah aku bukak sekali... paling rajin pun seminggu sekali" sambil mata terkebil kebil pastu garu kepala lutut pulak...


pastu aku pulak soal member aku dgn soalan yg tak berapa nak cerdik...
"Errr... nufnang tu untuk apa sebenarnya ek!
apesal semua blog aku masuk ada nufnang?"

pastu member2 aku dok pandang kat aku dgn pandangan penuh kompiussss...

errrrrrr!!! soalan aku tu, berunsurkan buta IT kahhh????



***esok aku stat sambung menulis***

No comments: