Thursday, September 30, 2010

Pilihan ditangan kita..

"We always have a choice"
(....mengingatkan tentang kata-kata yang diucapkan dalam Spiderman 3)

Kebelakangan ini tak tau kenapa aku ingin menulis tentang soal perasaan dan peranan ‘teman’ dalam hidup ini..

Aku akhirnya belajar membuat setiap detik kehidupan ini “bererti” untuk dinikmati. Tidak mudah, tidak juga susah kalau kita memang mahu. Namun akhirnya kita sedar ada waktunya kita tidak mampu melewati setiap isi hidup sendirian. Hidup itu seharusnya balance dan tidak terlalu berlebihan..

Kita perlu sahabat..teman.. yang mampu menopang dan menguatkan kita bagi menempuh ranjau suka duka perjalanan hidup ini. Life is a journey and we need friends.

What do you think?

Di kesempatan ini, I would like to thanks Naza yang selalu dan sentiasa menjadi “pendengar” yang setia, menjadi sumber yang mengangkat aku dan menjadi “pengkritik” yang menyeimbangkan emosi aku dikala masa-masa sulit dan berat untuk ditempuhi...

dan lebih-lebih lagi untuk mu sang isteri.... "Saya Tak Sempurna Tanpa awak.."...


eyyeewwwwww....

2 comments:

theblabber said...

untung encik vict ada Naza :)

vict said...

yeah...
saya berharap juga naza rasa beruntung krn ada saya.